Партнерські події

Партнерськими проектами, зазвичай, є відкриті зустрічі у форматах Owners for Ownersтм, Open Business Spaceтм та BizCampтм, які організовуються і проводяться коштом бізнесу. Фактично, в основі таких зустрічей є «спільнокошт», – коли самі учасники співфінансують події та/або виділяють на них власні ресурси в негрошовому еквіваленті (друки, обладнання, канцтовари, приміщення, напої тощо).

Партнерські та відкриті події в рамках комплексних інформаційних кампаній (т. зв. “подієвий” маркетинг/event-management) допомагають компанії та/або її представникам формувати репутацію експерта в галузі/з напрямку. Ми маємо всі необхідні ресурси для організації та супроводу проектів традиційних форматів (конференцій, семінарів, тренінгів, корпоративних заходів) різної складності, вкл. з логістикою заходів (забезпечення місця проведення, організація проживання і харчування учасників, переклад матеріалів, дозвілля тощо).

quotes-icon

Для мене Open Business Space був як ковток свіжого повітря. Я отримав величезний заряд енергії та поштовх до дій.

Сергій ФІЦАК

ІТ-компанія Softjourn