Концепції маркетингових та PR-стратегій

Робота над концепцією маркетингової та/або PR-стратегії є продовженням аудиту та дає змогу:

  • Сформувати комплексний підхід до зовнішньої комунікації та «вибудовування» репутації;
  • Сфокусувати всі інформаційні продукти, проекти та ініціативи на ключових акцентах, усунути протиріччя;
  • Підготувати компанію до змін у сприйнятті цільових аудиторій, оптимально – до того, як ці зміни стануть помітними іншим «гравцям» на ринку.

При втіленні наших інформаційних рішень ми часто орієнтовані на копіювання чужих ідей, відтворення того, що подобається нам особисто. Комунікаційна стратегія «для всіх і про все» завжди є неефективною, компанія втрачає (або так і не знаходить) розуміння, що становить справжню цінність для цільових аудиторій.

quotes-icon

Якщо в нашій компанії... цінності практикують лише топ-менеджери, а для охорони, рецепції та HR-відділу цінності — це щось «з буклету», то комунікації ми вже провалили, навіть не розпочавши.

Марина СТАРОДУБСЬКА

керуючий партнер консалтингової компанії TLFRD