Аудит маркетингових та PR-стратегій, інфопродуктів

Які питання може вирішити аудит в ділянці комунікаційних стратегій:

  • Діагностувати відповідність розуміння цільових аудиторій та конкурентного середовища стратегії розвитку бізнесу;
  • Діагностувати відповідність інформаційних продуктів і технічних завдань щодо їхньої розробки та наповнення бажаному «іміджу» компанії;
  • Оптимізувати витрати (не платити більше, ніж потрібно) та усунути зайві.

Якщо є спокуса «покращити» існуючі інструменти чи скопіювати чужий проект, а існуючі стратегії і продукти дають змогу досягати очікуваних результатів, не потрібно нічого змінювати чи ускладнювати.

quotes-icon

Задача логотипа, щоб із ним було легко працювати. Люди думають, що там має бути вкладено багато змісту. Насправді зміст з’являється потім.

Роман ГАВРИШ

керуючий партнер маркетингового агентства Aimbulance