ТМ Чесниківський сир

Замовник:

ТМ Чесниківський сир/Кооператив ЕКОМ (Івано-Франківська обл., http://chesnykivskyysyr.com.ua/)

Період впровадження:

03-12.2020 р.

Завдання:

  • забезпечити збут продукції.

Результати:

  • Система комунікації з цільовими аудиторіями з акцентом на сторінку у Facebook (вкл. її створення і супровід ведення впродовж 2020 р.);
  • Шаблон для бази даних клієнтів, навчання відповідального за супровід продажу;
  • Поточний моніторинг змін в сприйнятті ЦА та можливостей для додаткового промо, аналіз відповідності пропозицій від зовнішніх підрядників;
  • Збут 100% наявної продукції через 10 днів після запуску сторінки у Facebook, без додаткової реклами чи залучення ін. інформаційних джерел;
  • Органічна охопність понад 13 тис. першого неісторичного посту впродовж першої доби після публікації;
  • Налагоджено постійний збут продукції, з 05.2020 р. ключовий продукт (витримані напівтверді сири) доступний тільки під замовлення.

Особливості проєкту:

  • кооперативна власність, започаткований за грантові кошти в 2012 р.